Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-8 of 8 (Search time: 0.007 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2550
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเม็ดพลาสติกพอลิเอทิลีนชนิดความหนาแน่นสูงของโรงงานอุตสาหกรรมพลาสติกในกรุงเทพมหานครและปริมณฑล = Factors affecting plastics factories buying decisions of high density polyethylene resin in Bangkok and Vicnity / จติรงค์ วรวิทย์สุรวัฒนา
จตุรงค์ วรวิทย์สุรวัฒนา
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อคอมพิวเตอร์ที่มีตรายี่ห้อของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Service marketing mix factors affecting consumers buying decisions of Brand Name computers in Bangkok metropolitan / มณีรัตน์ ก่อเกียรติตระกูล
มณีรัตน์ ก่อเกียรติตระกูล
2550
ทัศนคติที่มีต่ออาหารดัดแปลงพันธุกรรมในนมถั่วเหลืองพร้อมดื่มของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Consumer's attitudes toward genetically modified foods of Ready To Drink soya milk in Bangkok metropolitan / ใกล้รุ่ง ปัญญาคม;"Consumer's attitudes toward genetically modified foods of Ready To Drink soya milk in Bangkok metropolitan"
ใกล้รุ่ง ปัญญาคม
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดค้าปลีกที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเฟอร์นิเจอร์ของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Retailing mix factors affecting consumers buying decision of furniture in Bangkok metropolitan / ศิริ วงศ์ภาติกะเสรี
ศิริ วงศ์ภาติกะเสรี
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้ออาหารกล่องสำเร็จรูปแช่แข็งของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting consumers buying decision of frozen Ready-to-eat meals in Bangkok / อุทัย สายนิยม
อุทัย สายนิยม
2550
กระบวนการตัดสินใจซื้ออาหารทะเลแปรรูปของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Comsumers' decision making process in purchasing processed seafood in Bangkok metropolitan / พิทูร สุวรรณชัย
พิทูร สุวรรณชัย
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการร้านอาหารญี่ปุ่นในศูนย์การค้าของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Services marketing mix factors affecting consumers selection of Japanese restaurants at shopping centers in Bangkok Metropolitan / นพดล เจริญวิริยะธรรม
นพดล เจริญวิริยะธรรม
2550
ปัจจัยที่ใช้ในการตัดสินใจซื้อประกันชีวิตของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Factors affecting consumers buying decision toward life insurance in Bangkok Metropolitan / กรกนก มีประเสริฐวาจา
กรกนก มีประเสริฐวาจา
Discover
Author
1
กรกนก มีประเสริฐวาจา
1
จตุรงค์ วรวิทย์สุรวัฒนา
1
นพดล เจริญวิริยะธรรม
1
พิทูร สุวรรณชัย
1
มณีรัตน์ ก่อเกียรติตระกูล
1
ศิริ วงศ์ภาติกะเสรี
1
อุทัย สายนิยม
1
ใกล้รุ่ง ปัญญาคม
Subject
4
การตลาด
1
คอมพิวเตอร์
1
นมถั่วเหลือง
1
ประกันชีวิต
1
ร้านค้าปลีก
1
ร้านอาหารญี่ปุ่น
1
อาหารกล่องสำเร็จรูปแช่แข็ง
1
อาหารดัดแปลงพันธุกรรม
1
อาหารทะเลแปรรูป -- การซื้อ
1
อุตสาหกรรมพลาสติก
.
next >