Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9001
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อคอมพิวเตอร์ที่มีตรายี่ห้อของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Service marketing mix factors affecting consumers buying decisions of Brand Name computers in Bangkok metropolitan / มณีรัตน์ ก่อเกียรติตระกูล
Authors: มณีรัตน์ ก่อเกียรติตระกูล
Keywords: การตลาด
คอมพิวเตอร์
ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
Issue Date: 2550
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทาลัยเชียงใหม่, 2550
Gov't Doc #: ว 658.8 ม143ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419263
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9001
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0550mk_tpg.pdf520.28 kBAdobe PDFView/Open
mba0550mk_abs.pdf486.58 kBAdobe PDFView/Open
mba0550mk_con.pdf497.68 kBAdobe PDFView/Open
mba0550mk_ch1.pdf489.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0550mk_ch2.pdf517.43 kBAdobe PDFView/Open
mba0550mk_ch3.pdf484.33 kBAdobe PDFView/Open
mba0550mk_ch4.pdf1.44 MBAdobe PDFView/Open
mba0550mk_ch5.pdf565.47 kBAdobe PDFView/Open
mba0550mk_bib.pdf467.85 kBAdobe PDFView/Open
mba0550mk_app.pdf531.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.