Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9001
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | มณีรัตน์ ก่อเกียรติตระกูล | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:01:24Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:01:24Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.8 ม143ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419263 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9001 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | คอมพิวเตอร์ | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อคอมพิวเตอร์ที่มีตรายี่ห้อของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Service marketing mix factors affecting consumers buying decisions of Brand Name computers in Bangkok metropolitan / มณีรัตน์ ก่อเกียรติตระกูล | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0550mk_tpg.pdf | 520.28 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550mk_abs.pdf | 486.58 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550mk_con.pdf | 497.68 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550mk_ch1.pdf | 489.08 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550mk_ch2.pdf | 517.43 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550mk_ch3.pdf | 484.33 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550mk_ch4.pdf | 1.44 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550mk_ch5.pdf | 565.47 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550mk_bib.pdf | 467.85 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550mk_app.pdf | 531.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.