Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9001
Title: | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อคอมพิวเตอร์ที่มีตรายี่ห้อของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Service marketing mix factors affecting consumers buying decisions of Brand Name computers in Bangkok metropolitan / มณีรัตน์ ก่อเกียรติตระกูล |
Authors: | มณีรัตน์ ก่อเกียรติตระกูล |
Authors: | มณีรัตน์ ก่อเกียรติตระกูล |
Keywords: | การตลาด;คอมพิวเตอร์;ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ |
Issue Date: | 2550 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทาลัยเชียงใหม่, 2550 |
Gov't Doc #: | ว 658.8 ม143ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419263 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9001 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0550mk_tpg.pdf | 520.28 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550mk_abs.pdf | 486.58 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550mk_con.pdf | 497.68 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550mk_ch1.pdf | 489.08 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550mk_ch2.pdf | 517.43 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550mk_ch3.pdf | 484.33 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550mk_ch4.pdf | 1.44 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550mk_ch5.pdf | 565.47 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550mk_bib.pdf | 467.85 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550mk_app.pdf | 531.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.