Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 41-50 of 55 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2550ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการร้านอาหารญี่ปุ่นในศูนย์การค้าของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Services marketing mix factors affecting consumers selection of Japanese restaurants at shopping centers in Bangkok Metropolitan / นพดล เจริญวิริยะธรรมนพดล เจริญวิริยะธรรม
2550ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อไวน์ผลไม้ของผู้บริโภค ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting on customers'buying decision for fruit wine in Mueang Chiang Mai District / กิตติสุข ดำรงศรีกิตติสุข ดำรงศรี
2550ความต้องการใช้ข้อมูลทางบัญชีในการตัดสินใจด้านกิจกรรมทางการตลาดของธุรกิจอสังหาริมทรัพย์ ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Demand for using accounting information for decision making on marketing activity aspect of real estate in Amphoe Mueang Chiang Mai / เพ็ญนภา อินทเสนเพ็ญนภา อินทเสน
2550ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการสินเชื่อธุรกิจขนาดย่อมธนคารกสิกรไทยของผู้ประกอบการขนาดย่อม ในอำเภอเมืองสมุทรสาคร = Marketing mix factors affecting entrepreneurs' decision in selecting Kasikornbank's credit services for SMEs in Mueang Samut Sakhon district / เอนก กุลชุติสินเอนก กุลชุติสิน
2550ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการใช้บริการ ร้านฝ้าย เบเกอรี่ ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting consumers's selection of Fai Bakery in Mueang district, Chiang Mai province / ปริตรา จิรกิตยางกูร;"Service marketing mix factors affecting consumers's selection of Fai Bakery in Mueang district, Chiang Mai province"ปริตรา จิรกิตยางกูร
2550ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการสินเชื่อเพื่อที่อยู่อาศัยในกรุงเทพมหานคร ของลูกค้า ธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) = Marketing mix factors affecting customer selection towards home loan services of Bangkok Bank public company limited in Bangkok Metropolitan / นิธินันท์ พิบูลย์ศักดิ์โสภณนิธินันท์ พิบูลย์ศักดิ์โสภณ
2550ความพึงพอใจของสมาชิกต่อส่วนประสมการตลาดของบริษัทกรีนไดมอนด์จำกัด ในจังหวัดเชียงใหม่ = Members satisfaction toward the marketing mix of Green Diamond Co.,Ltd. in Chiang Mai Province / พิมพ์ใจ ฐิตะปุระพิมพ์ใจ ฐิตะปุระ
2550ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้สถานบันเทิง ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The service marketing mix factors affecting consumer selection towards entertainment venues in Mueang District, Chiang Mai province / ดนุ สถิตเมธากุล;"The service marketing mix factors affecting consumer selection towards entertainment venues in Mueang District, Chiang Mai province"ดนุ สถิตเมธากุล
2550ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์เบเกอรี่ ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting comsumers decision on purchasing bakery in Mueang District, Chiang Mai Province / ตุลเกตุ บุญถนอมตุลเกตุ บุญถนอม
2550ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อพฤติกรรมการซื้อโยเกิร์ตของนักศึกษาระดับปริญญาตรีในมหาวิทยาลัยเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting yoghurt purchasing of undergraduate students in Chiang Mai University / ชานุวัฒน์ ตาวินโน;" Marketing mix factors affecting yoghurt purchasing of undergraduate students in Chiang Mai University"ชานุวัฒน์ ตาวินโน