Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8957
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อพฤติกรรมการซื้อโยเกิร์ตของนักศึกษาระดับปริญญาตรีในมหาวิทยาลัยเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting yoghurt purchasing of undergraduate students in Chiang Mai University / ชานุวัฒน์ ตาวินโน;" Marketing mix factors affecting yoghurt purchasing of undergraduate students in Chiang Mai University"
Authors: ชานุวัฒน์ ตาวินโน
Authors: ชานุวัฒน์ ตาวินโน
Keywords: การตลาด;โยเกิร์ต;พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
Issue Date: 2550
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ช254ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419184
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8957
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0550ct_tpg.pdf186.99 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ct_abs.pdf224.96 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ct_con.pdf413.2 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ct_ch1.pdf214.56 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ct_ch2.pdf345.79 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ct_ch3.pdf212.55 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ct_ch4.pdf3.13 MBAdobe PDFView/Open
agim0550ct_ch5.pdf700.37 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ct_bib.pdf171.65 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ct_app.pdf357.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.