Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9092
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการใช้บริการ ร้านฝ้าย เบเกอรี่ ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting consumers's selection of Fai Bakery in Mueang district, Chiang Mai province / ปริตรา จิรกิตยางกูร;"Service marketing mix factors affecting consumers's selection of Fai Bakery in Mueang district, Chiang Mai province"
Authors: ปริตรา จิรกิตยางกูร
Authors: ปริตรา จิรกิตยางกูร
Keywords: ร้านเบเกอรี่ -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง;การตลาด;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
Issue Date: 2550
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ป172ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1428890
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9092
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0550pj_tpg.pdf201.11 kBAdobe PDFView/Open
mba0550pj_abs.pdf265.64 kBAdobe PDFView/Open
mba0550pj_con.pdf351.82 kBAdobe PDFView/Open
mba0550pj_ch1.pdf198.41 kBAdobe PDFView/Open
mba0550pj_ch2.pdf322.97 kBAdobe PDFView/Open
mba0550pj_ch3.pdf203.51 kBAdobe PDFView/Open
mba0550pj_ch4.pdf3.34 MBAdobe PDFView/Open
mba0550pj_ch5.pdf1.43 MBAdobe PDFView/Open
mba0550pj_bib.pdf175.53 kBAdobe PDFView/Open
mba0550pj_app.pdf1.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.