Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9092
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorปริตรา จิรกิตยางกูรen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:02:02Z-
dc.date.available2014-09-17T08:02:02Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ป172ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1428890en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9092-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectร้านเบเกอรี่ -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการใช้บริการ ร้านฝ้าย เบเกอรี่ ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting consumers's selection of Fai Bakery in Mueang district, Chiang Mai province / ปริตรา จิรกิตยางกูร;"Service marketing mix factors affecting consumers's selection of Fai Bakery in Mueang district, Chiang Mai province"en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0550pj_tpg.pdf201.11 kBAdobe PDFView/Open
mba0550pj_abs.pdf265.64 kBAdobe PDFView/Open
mba0550pj_con.pdf351.82 kBAdobe PDFView/Open
mba0550pj_ch1.pdf198.41 kBAdobe PDFView/Open
mba0550pj_ch2.pdf322.97 kBAdobe PDFView/Open
mba0550pj_ch3.pdf203.51 kBAdobe PDFView/Open
mba0550pj_ch4.pdf3.34 MBAdobe PDFView/Open
mba0550pj_ch5.pdf1.43 MBAdobe PDFView/Open
mba0550pj_bib.pdf175.53 kBAdobe PDFView/Open
mba0550pj_app.pdf1.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.