Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21319
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอังคณา หลักฐานen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T06:55:18Z-
dc.date.available2014-09-18T06:55:18Z-
dc.date.issued2555en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.314 อ112ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1522338en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21319-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555en_US
dc.subjectความผูกพันธ์ต่อองค์การen_US
dc.subjectธุรกิจสปา -- เชียงใหม่en_US
dc.titleปัจจัยที่ส่งผลต่อความผูกพันในแบรนด์ของพนักงานโอเอซิส สปา สาขาเชียงใหม่ และสาขาลานนา = Factors affecting brand engagement of oasis spa Thailand employee : Chiangmai and Lanna Branches / อังคณา หลักฐานen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark30955al_tpg.pdf1.51 MBAdobe PDFView/Open
mark30955al_abs.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open
mark30955al_con.pdf1.62 MBAdobe PDFView/Open
mark30955al_ch1.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open
mark30955al_ch2.pdf5.35 MBAdobe PDFView/Open
mark30955al_ch3.pdf4.54 MBAdobe PDFView/Open
mark30955al_ch4.pdf10.95 MBAdobe PDFView/Open
mark30955al_ch5.pdf4.46 MBAdobe PDFView/Open
mark30955al_bib.pdf1.46 MBAdobe PDFView/Open
mark30955al_app.pdf4.78 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.