Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/20980
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | วสันต์ ไชยวรรณ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T06:52:19Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T06:52:19Z | - |
dc.date.issued | 2545 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 380.145621 ว1811ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1297934 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/20980 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2545 | en_US |
dc.subject | อิเล็กทรอนิกส์ -- การตลาด -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการซื้อสินค้าประเภทชิ้นส่วนประกอบ อิเลคทรอนิคส์ของผู้ใช้ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ / วสันต์ ไชยวรรณ | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0245wc_tpg.pdf | 70.12 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0245wc_abs.pdf | 94.85 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0245wc_con.pdf | 119.41 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0245wc_ch1.pdf | 146.93 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0245wc_ch2.pdf | 169.84 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0245wc_ch3.pdf | 153.78 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0245wc_ch4.pdf | 700.08 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0245wc_ch5.pdf | 364.97 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0245wc_bib.pdf | 38.67 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0245wc_app.pdf | 298.09 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.