Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/15293
Title: กลยุทธ์การสื่อสารการตลาดเชิงบูรณาการในการสร้าง ภาพลักษณ์องค์กรของมหาวิทยาลัยกรุงเทพ = Integrated marketing communication strategies for brand image of Bangkok University / แคทรียา ตั้งเจริญ
Authors: แคทรียา ตั้งเจริญ
Authors: แคทรียา ตั้งเจริญ
Keywords: มหาวิทยาลัยกรุงเทพ;การตลาด;การสื่อสาร
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว 380.1 ค747ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1508174
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/15293
Appears in Collections:MASSCOMM: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.