Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/15293
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorแคทรียา ตั้งเจริญen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T03:02:01Z-
dc.date.available2014-09-18T03:02:01Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว 380.1 ค747กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1508174en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/15293-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectมหาวิทยาลัยกรุงเทพen_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectการสื่อสารen_US
dc.titleกลยุทธ์การสื่อสารการตลาดเชิงบูรณาการในการสร้าง ภาพลักษณ์องค์กรของมหาวิทยาลัยกรุงเทพ = Integrated marketing communication strategies for brand image of Bangkok University / แคทรียา ตั้งเจริญen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:MASSCOMM: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.