Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/15293
Title: | กลยุทธ์การสื่อสารการตลาดเชิงบูรณาการในการสร้าง ภาพลักษณ์องค์กรของมหาวิทยาลัยกรุงเทพ = Integrated marketing communication strategies for brand image of Bangkok University / แคทรียา ตั้งเจริญ |
Authors: | แคทรียา ตั้งเจริญ |
Authors: | แคทรียา ตั้งเจริญ |
Keywords: | มหาวิทยาลัยกรุงเทพ;การตลาด;การสื่อสาร |
Issue Date: | 2554 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 |
Gov't Doc #: | ว 380.1 ค747ก |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1508174 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/15293 |
Appears in Collections: | MASSCOMM: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
com521054kt_tpg.pdf | 1.83 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
com521054kt_abs.pdf | 1.26 MB | Adobe PDF | View/Open | |
com521054kt_con.pdf | 1.82 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
com521054kt_ch1.pdf | 2.47 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
com521054kt_ch2.pdf | 17.24 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
com521054kt_ch3.pdf | 1.25 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
com521054kt_ch4.pdf | 16.1 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
com521054kt_ch5.pdf | 5.48 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
com521054kt_bib.pdf | 965.59 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
com521054kt_app.pdf | 5.31 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.