Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/15293
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | แคทรียา ตั้งเจริญ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T03:02:01Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T03:02:01Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 380.1 ค747ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1508174 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/15293 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | มหาวิทยาลัยกรุงเทพ | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | การสื่อสาร | en_US |
dc.title | กลยุทธ์การสื่อสารการตลาดเชิงบูรณาการในการสร้าง ภาพลักษณ์องค์กรของมหาวิทยาลัยกรุงเทพ = Integrated marketing communication strategies for brand image of Bangkok University / แคทรียา ตั้งเจริญ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | MASSCOMM: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
com521054kt_tpg.pdf | 1.83 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
com521054kt_abs.pdf | 1.26 MB | Adobe PDF | View/Open | |
com521054kt_con.pdf | 1.82 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
com521054kt_ch1.pdf | 2.47 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
com521054kt_ch2.pdf | 17.24 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
com521054kt_ch3.pdf | 1.25 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
com521054kt_ch4.pdf | 16.1 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
com521054kt_ch5.pdf | 5.48 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
com521054kt_bib.pdf | 965.59 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
com521054kt_app.pdf | 5.31 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.