Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/15257
Title: อิทธิพลของภาพยนตร์โฆษณาบัตรเครดิตต่อการตัดสินใจถือครองบัตรเครดิตของประชาชนในจังหวัดเชียงใหม่ = The influence of credit card advertisement toward decision making in holding credit cards of people in Chiang Mai Province / พาธินี สุวรรณเกสร์
Authors: พาธินี สุวรรณเกสร์
Authors: พาธินี สุวรรณเกสร์
Keywords: ภาพยนตร์โฆษณาทางโทรทัศน์;บัตรเครดิต -- โฆษณา;พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
Issue Date: 2552
Publisher: เชียงใหม่: บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553
Gov't Doc #: ว/ภน 659.143 พ243อ
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1473307
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/15257
Appears in Collections:MASSCOMM: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.