Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/15257
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพาธินี สุวรรณเกสร์en_US
dc.date.accessioned2014-09-18T03:01:36Z-
dc.date.available2014-09-18T03:01:36Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 659.143 พ243อen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1473307en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/15257-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่: บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553en_US
dc.subjectภาพยนตร์โฆษณาทางโทรทัศน์en_US
dc.subjectบัตรเครดิต -- โฆษณาen_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.titleอิทธิพลของภาพยนตร์โฆษณาบัตรเครดิตต่อการตัดสินใจถือครองบัตรเครดิตของประชาชนในจังหวัดเชียงใหม่ = The influence of credit card advertisement toward decision making in holding credit cards of people in Chiang Mai Province / พาธินี สุวรรณเกสร์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:MASSCOMM: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.