Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/15257
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | พาธินี สุวรรณเกสร์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T03:01:36Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T03:01:36Z | - |
dc.date.issued | 2552 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 659.143 พ243อ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1473307 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/15257 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่: บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553 | en_US |
dc.subject | ภาพยนตร์โฆษณาทางโทรทัศน์ | en_US |
dc.subject | บัตรเครดิต -- โฆษณา | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | อิทธิพลของภาพยนตร์โฆษณาบัตรเครดิตต่อการตัดสินใจถือครองบัตรเครดิตของประชาชนในจังหวัดเชียงใหม่ = The influence of credit card advertisement toward decision making in holding credit cards of people in Chiang Mai Province / พาธินี สุวรรณเกสร์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | MASSCOMM: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
coms0253ps_tpg.pdf | 499.56 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
coms0253ps_abs.pdf | 511.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
coms0253ps_con.pdf | 498.61 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
coms0253ps_ch1.pdf | 536.07 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
coms0253ps_ch2.pdf | 690.64 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
coms0253ps_ch3.pdf | 534.87 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
coms0253ps_ch4.pdf | 811.86 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
coms0253ps_ch5.pdf | 590.91 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
coms0253ps_bib.pdf | 504.62 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
coms0253ps_app.pdf | 569.57 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.