Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/14300
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | โยธิน จันทวี | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T12:22:31Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T12:22:31Z | - |
dc.date.issued | 2548 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 915.93 ย843ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1373018 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/14300 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548 | en_US |
dc.subject | การท่องเที่ยวเชิงนิเวศ -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | โครงการสถานีสาธิตและถ่ายทอดการเกษตร ป่าไม้ สิ่งแวดล้อม อันเนื่องมาจากพระราชดำริ | en_US |
dc.title | การจัดการการท่องเที่ยวเชิงนิเวศของชุมชนบนพื้นที่สูง : กรณีศึกษาโครงการสถานีสาธิตและถ่ายทอดการเกษตร ป่าไม้ สิ่งแวดล้อม อันเนื่องมาจากพระราชดำริ = Ecotourism management of a highland community: a case study of the Royally Initiated Demonstration Station of Agriculture, Forestry and Environment / โยธิน จันทวี | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | GRAD-Humanities and Social Sciences: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mem0948yc_tpg.pdf | 236.87 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mem0948yc_abs.pdf | 355.12 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mem0948yc_con.pdf | 210.82 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mem0948yc_ch1.pdf | 173.98 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mem0948yc_ch2.pdf | 359.65 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mem0948yc_ch3.pdf | 155.14 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mem0948yc_ch4.pdf | 2.77 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mem0948yc_ch5.pdf | 227.41 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mem0948yc_bib.pdf | 147.1 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mem0948yc_app.pdf | 141.79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.