Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/11475
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorณัฐนิชา เซ็นเสถียรen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T09:11:06Z-
dc.date.available2014-09-17T09:11:06Z-
dc.date.issued2555en_US
dc.identifier.govdocว 658.8342 ณ113ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1517051en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/11475-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555en_US
dc.subjectธนาคารธนชาต จำกัด (มหาชน)en_US
dc.subjectบริการลูกค้าen_US
dc.subjectความพอใจของผู้ใช้บริการen_US
dc.titleปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการใช้บริการของลูกค้าธนาคารธนชาต จำกัด (มหาชน) สาขาอยุธยา ภายหลังการควบรวมกิจการกับธนาคารนครหลวงไทย จำกัด (มหาชน) = Factors influencing on the customers services Thanachart Bank public company limited, Ayutthaya Branch After Merging and Acquisition with Siam City Bank Public Company Limited / ณัฐนิชา เซ็นเสถียรen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:ECON: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
econ30955ns_tpg.pdf1.63 MBAdobe PDFView/Open
econ30955ns_abs.pdf1.27 MBAdobe PDFView/Open
econ30955ns_con.pdf2.78 MBAdobe PDFView/Open
econ30955ns_ch1.pdf2.55 MBAdobe PDFView/Open
econ30955ns_ch2.pdf5.61 MBAdobe PDFView/Open
econ30955ns_ch3.pdf2.12 MBAdobe PDFView/Open
econ30955ns_ch4.pdf21.98 MBAdobe PDFView/Open
econ30955ns_ch5.pdf1.95 MBAdobe PDFView/Open
econ30955ns_bib.pdf1.06 MBAdobe PDFView/Open
econ30955ns_app.pdf3.24 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.