Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10880
Title: ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความพึงพอใจของลูกค้าต่อการให้บริการของธนาคาร กรุงไทย จำกัด(มหาชน) สาขาวังเหนือ จังหวัดลำปาง = Factors affecting the customers' satisfaction in services of Krung Thai Bank Public Company Limited, Wang Nau branch, Lampang Province / นรีศรี จักรอิศราพงศ์;"Factors affecting the customers' satisfaction in services of Krung Thai Bank Public Company Limited, Wang Nau branch, Lampang Province"
Authors: นรีศรี จักรอิศราพงศ์
Authors: นรีศรี จักรอิศราพงศ์
Keywords: ธนาคารกรุงไทย จำกัด (มหาชน);ธนาคารและการธนาคาร -- ลำปาง. อำเภอวังเหนือ;ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- ลำปาง. อำเภอวังเหนือ
Issue Date: 2550
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550
Gov't Doc #: ว/ภน 332.12 น173ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1411387
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10880
Appears in Collections:ECON: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
econ0850nj_tpg.pdf531.25 kBAdobe PDFView/Open
econ0850nj_abs.pdf489.83 kBAdobe PDFView/Open
econ0850nj_con.pdf474.86 kBAdobe PDFView/Open
econ0850nj_ch1.pdf525.51 kBAdobe PDFView/Open
econ0850nj_ch2.pdf726.79 kBAdobe PDFView/Open
econ0850nj_ch3.pdf537.91 kBAdobe PDFView/Open
econ0850nj_ch4.pdf585.97 kBAdobe PDFView/Open
econ0850nj_ch5.pdf505.74 kBAdobe PDFView/Open
econ0850nj_bib.pdf500.01 kBAdobe PDFView/Open
econ0850nj_app.pdf496.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.