Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10741
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorภารุณี อุ่นเรือนen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T09:01:04Z-
dc.date.available2014-09-17T09:01:04Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 332.16 ภ274กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1372935en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10741-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549en_US
dc.subjectธนาคารไทยพาณิชย์en_US
dc.subjectธนาคารไทยพาณิชย์ -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleการประเมินพฤติกรรมของลูกค้าต่อการปรับเปลี่ยนรูปแบบสาขาของธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด (มหาชน) ในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = An evaluation of customers' behavior in response to branch redesign of Siam Commercial Bank Public Company Limited in Mueang District, Chiang Mai Province / ภารุณี อุ่นเรือนen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:ECON: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
econ0249po_tpg.pdf94.35 kBAdobe PDFView/Open
econ0249po_abs.pdf89.9 kBAdobe PDFView/Open
econ0249po_con.pdf73.78 kBAdobe PDFView/Open
econ0249po_ch1.pdf126.39 kBAdobe PDFView/Open
econ0249po_ch2.pdf171.65 kBAdobe PDFView/Open
econ0249po_ch3.pdf99.79 kBAdobe PDFView/Open
econ0249po_ch4.pdf215.46 kBAdobe PDFView/Open
econ0249po_ch5.pdf150.57 kBAdobe PDFView/Open
econ0249po_bib.pdf114.79 kBAdobe PDFView/Open
econ0249po_app.pdf120.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.