Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10655
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ณัฐชวนันท์ งาสว่าง | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:00:29Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:00:29Z | - |
dc.date.issued | 2547 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 381.1 ณ113ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1360144 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10655 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547 | en_US |
dc.subject | การตลาดโดยตรง -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | การขายตรง -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | อาหารเสริม | en_US |
dc.title | ปัจจัยที่กระทบต่อความต้องการเสนอซื้อต่อผลิตภัณฑ์เสริมอาหารจากระบบขายตรงที่อาศัยระบบการตลาดหลายชั้นในจังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting the demand for dietary supplement products from direct sale of multi-level marketing in Chiang Mai Province / ณัฐชวนันท์ งาสว่าง | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | ECON: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
econ0847nn_tpg.pdf | 141.78 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0847nn_abs.pdf | 147.79 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0847nn_con.pdf | 116.32 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0847nn_ch1.pdf | 233.4 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0847nn_ch2.pdf | 222.19 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0847nn_ch3.pdf | 155.87 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0847nn_ch4.pdf | 310.94 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0847nn_ch5.pdf | 137.82 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0847nn_bib.pdf | 170.96 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0847nn_app.pdf | 322.84 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.