Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10583
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | นันทิดา ศิลาวรรณา | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:59:59Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:59:59Z | - |
dc.date.issued | 2547 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 380.1 น115ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1343025 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10583 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547 | en_US |
dc.subject | กลุ่มเชียงใหม่ศิลป์ | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | เครื่องเงิน -- การตลาด | en_US |
dc.subject | ภาพโลหะ -- การตลาด | en_US |
dc.subject | รายได้ | en_US |
dc.subject | โครงการหนึ่งตำบลหนึ่งผลิตภัณฑ์ | en_US |
dc.title | การวิเคราะห์รายได้และการตลาดของผลิตภัณฑ์เครื่องเงินและแผ่นภาพโลหะของกลุ่มเชียงใหม่ศิลป์ในโครงการหนึ่งตำบลหนึ่งผลิตภัณฑ์ = Income and marketing analysis for silver and metal product of Chiangmaisin group in One Tambon One Product Project / นันทิดา ศิลาวรรณา | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | ECON: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
econ0547ns_tpg.pdf | 478.72 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0547ns_abs.pdf | 517.4 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0547ns_con.pdf | 505.82 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0547ns_ch1.pdf | 524.27 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0547ns_ch2.pdf | 755.97 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0547ns_ch3.pdf | 459.01 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0547ns_ch4.pdf | 619.36 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0547ns_ch5.pdf | 2.24 MB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0547ns_ch6.pdf | 543.69 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0547ns_bib.pdf | 445.5 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0547ns_app.pdf | 2.54 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.