Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10300
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorทวิร โตวิชัยen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:46:35Z-
dc.date.available2014-09-17T08:46:35Z-
dc.date.issued2555en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 ท173ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1526644en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10300-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555en_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- ลำพูนen_US
dc.subjectรถยนต์ -- การพ่นสีen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการซื้อสีพ่นรถยนต์ ระบบ 2K ของผู้ประกอบการธุรกิจทาสีรถยนต์ ในจังหวัดลำพูน = Marketing mix affecting the purchasing of vehicles with 2K paint color of the car business in in Lamphun Province / ทวิร โตวิชัยen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba30955tt_tpg.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open
mba30955tt_abs.pdf1.27 MBAdobe PDFView/Open
mba30955tt_con.pdf2.17 MBAdobe PDFView/Open
mba30955tt_ch1.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open
mba30955tt_ch2.pdf3.98 MBAdobe PDFView/Open
mba30955tt_ch3.pdf1.31 MBAdobe PDFView/Open
mba30955tt_ch4.pdf22.05 MBAdobe PDFView/Open
mba30955tt_ch5.pdf5.16 MBAdobe PDFView/Open
mba30955tt_bib.pdf725.07 kBAdobe PDFView/Open
mba30955tt_app.pdf3.42 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.