Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10300
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ทวิร โตวิชัย | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:46:35Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:46:35Z | - |
dc.date.issued | 2555 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8342 ท173ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1526644 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10300 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค -- ลำพูน | en_US |
dc.subject | รถยนต์ -- การพ่นสี | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการซื้อสีพ่นรถยนต์ ระบบ 2K ของผู้ประกอบการธุรกิจทาสีรถยนต์ ในจังหวัดลำพูน = Marketing mix affecting the purchasing of vehicles with 2K paint color of the car business in in Lamphun Province / ทวิร โตวิชัย | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba30955tt_tpg.pdf | 1.3 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955tt_abs.pdf | 1.27 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955tt_con.pdf | 2.17 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955tt_ch1.pdf | 1.3 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955tt_ch2.pdf | 3.98 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955tt_ch3.pdf | 1.31 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955tt_ch4.pdf | 22.05 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955tt_ch5.pdf | 5.16 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955tt_bib.pdf | 725.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955tt_app.pdf | 3.42 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.