Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10293
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่ส่งผลต่อผู้บริโภคในการซื้อบ้านจากโครงการบ้านจัดสรรบนถนนวงแหวนรอบ 3 จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting customers towards purchasing house from housing projects along the Third Ring Road, Chiang Mai Province / ณัฏฐา จาตุประยูร
Authors: อภิรัทธ วงค์ปัน
Authors: อภิรัทธ วงค์ปัน
Keywords: บ้านจัดสรร -- ความพอใจของผู้บริโภค;บ้านจัดสรร -- เชียงใหม่;การซื้อบ้าน
Issue Date: 2555
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8342 อ163ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1526636
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10293
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba30955aw_tpg.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open
mba30955aw_abs.pdf997.68 kBAdobe PDFView/Open
mba30955aw_con.pdf2.54 MBAdobe PDFView/Open
mba30955aw_ch1.pdf1 MBAdobe PDFView/Open
mba30955aw_ch2.pdf1.9 MBAdobe PDFView/Open
mba30955aw_ch3.pdf1.69 MBAdobe PDFView/Open
mba30955aw_ch4.pdf26.52 MBAdobe PDFView/Open
mba30955aw_ch5.pdf12.46 MBAdobe PDFView/Open
mba30955aw_bib.pdf710.08 kBAdobe PDFView/Open
mba30955aw_app.pdf4.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.