Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10288
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | วัฒนชัย อิศรางกูร ณ อยุธยา | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:46:22Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:46:22Z | - |
dc.date.issued | 2555 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8342 ว113ส | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1526627 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10288 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 | en_US |
dc.subject | บ้านจัดสรร -- ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | การซื้อบ้าน | en_US |
dc.title | ส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อลูกค้าในการซื้อบ้านใน โครงการบ้านจัดสรรดิเออบาน่า จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix affecting customers towards purchasing houses from the Urbana housing development projects, Chiang Mai Province / วัฒนชัย อิศรางกูร ณ อยุธยา | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba30955wi_tpg.pdf | 1.38 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955wi_abs.pdf | 1.38 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955wi_con.pdf | 1.6 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955wi_ch1.pdf | 1.39 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955wi_ch2.pdf | 1.32 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955wi_ch3.pdf | 1.35 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955wi_ch4.pdf | 21.73 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955wi_ch5.pdf | 4.92 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955wi_bib.pdf | 418.41 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955wi_app.pdf | 2.42 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.