Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10279
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการซื้ออาหารทะเลปรุงสำเร็จแช่แข็งจากร้านค้าปลีกสมัยใหม่ในพื้นที่ฝั่งธนบุรี = Marketing mix factors affects customers towards purchasing of ready-to-eat frozen seafood of modern retail stores in Thon Buri areas / นวลจันทร์ สุคำภา
Authors: นวลจันทร์ สุคำภา
Authors: นวลจันทร์ สุคำภา
Keywords: อาหารทะเลแช่แข็ง -- การตลาด;อาหารสำเร็จรูป -- การตลาด;อาหารทะเลแช่แข็ง -- การจัดซื้อ
Issue Date: 2555
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555
Gov't Doc #: ว 664.9445 น177ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1525202
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10279
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba30655ns_tpg.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open
mba30655ns_abs.pdf1.25 MBAdobe PDFView/Open
mba30655ns_con.pdf2.68 MBAdobe PDFView/Open
mba30655ns_ch1.pdf970.95 kBAdobe PDFView/Open
mba30655ns_ch2.pdf2.46 MBAdobe PDFView/Open
mba30655ns_ch3.pdf954.24 kBAdobe PDFView/Open
mba30655ns_ch4.pdf28.78 MBAdobe PDFView/Open
mba30655ns_ch5.pdf6.31 MBAdobe PDFView/Open
mba30655ns_bib.pdf360.74 kBAdobe PDFView/Open
mba30655ns_app.pdf3 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.