Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10279
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | นวลจันทร์ สุคำภา | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:46:11Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:46:11Z | - |
dc.date.issued | 2555 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 664.9445 น177ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1525202 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10279 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 | en_US |
dc.subject | อาหารทะเลแช่แข็ง -- การตลาด | en_US |
dc.subject | อาหารสำเร็จรูป -- การตลาด | en_US |
dc.subject | อาหารทะเลแช่แข็ง -- การจัดซื้อ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการซื้ออาหารทะเลปรุงสำเร็จแช่แข็งจากร้านค้าปลีกสมัยใหม่ในพื้นที่ฝั่งธนบุรี = Marketing mix factors affects customers towards purchasing of ready-to-eat frozen seafood of modern retail stores in Thon Buri areas / นวลจันทร์ สุคำภา | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba30655ns_tpg.pdf | 1.3 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30655ns_abs.pdf | 1.25 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30655ns_con.pdf | 2.68 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30655ns_ch1.pdf | 970.95 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30655ns_ch2.pdf | 2.46 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30655ns_ch3.pdf | 954.24 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30655ns_ch4.pdf | 28.78 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30655ns_ch5.pdf | 6.31 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30655ns_bib.pdf | 360.74 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30655ns_app.pdf | 3 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.