Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10258
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอนุรักษ์ โรจน์ธนศิริวนิชen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:45:49Z-
dc.date.available2014-09-17T08:45:49Z-
dc.date.issued2555en_US
dc.identifier.govdocว 658.8342 อ154คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1519874en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10258-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555en_US
dc.subjectความพอใจของผู้บริโภคen_US
dc.subjectบริการลูกค้าen_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.titleความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดบริการของ บริษัท ล้านนาแล็บ จำกัด = Customer satisfaction towards services marketing mix of Lanna Lab company limited / อนุรักษ์ โรจน์ธนศิริวนิชen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba30955ar_tpg.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open
mba30955ar_abs.pdf1.49 MBAdobe PDFView/Open
mba30955ar_con.pdf1.87 MBAdobe PDFView/Open
mba30955ar_ch1.pdf980.36 kBAdobe PDFView/Open
mba30955ar_ch2.pdf2.82 MBAdobe PDFView/Open
mba30955ar_ch3.pdf996.82 kBAdobe PDFView/Open
mba30955ar_ch4.pdf16.53 MBAdobe PDFView/Open
mba30955ar_ch5.pdf5.72 MBAdobe PDFView/Open
mba30955ar_bib.pdf406.98 kBAdobe PDFView/Open
mba30955ar_app.pdf2.56 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.