Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10251
Title: อิทธิพลของการใช้สีบนแผ่นป้ายโฆษณาต่อบุคลิกภาพของตราสินค้า = Influence of colors printed advertisements towards brand personality / ปิยาภรณ์ นิลชู
Authors: ปิยาภรณ์ นิลชู
Authors: ปิยาภรณ์ นิลชู
Keywords: การประชาสัมพันธ์;แผ่นโฆษณา;ตราสินค้า
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว 659.2 ป362อ
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1519427
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10251
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark21054pn_tpg.pdf1.68 MBAdobe PDFView/Open
mark21054pn_abs.pdf1.34 MBAdobe PDFView/Open
mark21054pn_con.pdf2.47 MBAdobe PDFView/Open
mark21054pn_ch1.pdf1.36 MBAdobe PDFView/Open
mark21054pn_ch2.pdf7.02 MBAdobe PDFView/Open
mark21054pn_ch3.pdf4.27 MBAdobe PDFView/Open
mark21054pn_ch4.pdf16.93 MBAdobe PDFView/Open
mark21054pn_ch5.pdf5.54 MBAdobe PDFView/Open
mark21054pn_bib.pdf1.01 MBAdobe PDFView/Open
mark21054pn_app.pdf2.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.