Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10251
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorปิยาภรณ์ นิลชูen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:45:43Z-
dc.date.available2014-09-17T08:45:43Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว 659.2 ป362อen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1519427en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10251-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectการประชาสัมพันธ์en_US
dc.subjectแผ่นโฆษณาen_US
dc.subjectตราสินค้าen_US
dc.titleอิทธิพลของการใช้สีบนแผ่นป้ายโฆษณาต่อบุคลิกภาพของตราสินค้า = Influence of colors printed advertisements towards brand personality / ปิยาภรณ์ นิลชูen_US
dc.typeการค้นคว้าอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark21054pn_tpg.pdf1.68 MBAdobe PDFView/Open
mark21054pn_abs.pdf1.34 MBAdobe PDFView/Open
mark21054pn_con.pdf2.47 MBAdobe PDFView/Open
mark21054pn_ch1.pdf1.36 MBAdobe PDFView/Open
mark21054pn_ch2.pdf7.02 MBAdobe PDFView/Open
mark21054pn_ch3.pdf4.27 MBAdobe PDFView/Open
mark21054pn_ch4.pdf16.93 MBAdobe PDFView/Open
mark21054pn_ch5.pdf5.54 MBAdobe PDFView/Open
mark21054pn_bib.pdf1.01 MBAdobe PDFView/Open
mark21054pn_app.pdf2.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.