Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10251
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ปิยาภรณ์ นิลชู | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:45:43Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:45:43Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 659.2 ป362อ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1519427 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10251 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | การประชาสัมพันธ์ | en_US |
dc.subject | แผ่นโฆษณา | en_US |
dc.subject | ตราสินค้า | en_US |
dc.title | อิทธิพลของการใช้สีบนแผ่นป้ายโฆษณาต่อบุคลิกภาพของตราสินค้า = Influence of colors printed advertisements towards brand personality / ปิยาภรณ์ นิลชู | en_US |
dc.type | การค้นคว้าอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mark21054pn_tpg.pdf | 1.68 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark21054pn_abs.pdf | 1.34 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark21054pn_con.pdf | 2.47 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark21054pn_ch1.pdf | 1.36 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark21054pn_ch2.pdf | 7.02 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark21054pn_ch3.pdf | 4.27 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark21054pn_ch4.pdf | 16.93 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark21054pn_ch5.pdf | 5.54 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark21054pn_bib.pdf | 1.01 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark21054pn_app.pdf | 2.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.