Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10114
Title: | การรับรู้คุณค่าตราสินค้าของผู้บริโภคผ่านอัตลักษณ์ตราสินค้าบนถุงช็อปปิ้ง = Consumer perception towards brand value through brand identity on shopping bags / เบญจวรรณ ทองสิงห์ |
Authors: | เบญจวรรณ ทองสิงห์ |
Authors: | เบญจวรรณ ทองสิงห์ |
Keywords: | ชื่อตราผลิตภัณฑ์;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่ |
Issue Date: | 2554 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 |
Gov't Doc #: | ว 658.827 บ532ก |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1508163 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10114 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba20354bt_tpg.pdf | 179.15 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20354bt_abs.pdf | 186.32 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20354bt_con.pdf | 189.65 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20354bt_ch1.pdf | 205.59 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20354bt_ch2.pdf | 303.53 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20354bt_ch3.pdf | 261.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20354bt_ch4.pdf | 533.25 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20354bt_ch5.pdf | 369.39 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20354bt_bib.pdf | 298.97 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20354bt_app.pdf | 330.44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.