Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10114
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorเบญจวรรณ ทองสิงห์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:44:00Z-
dc.date.available2014-09-17T08:44:00Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว 658.827 บ532กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1508163en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10114-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectชื่อตราผลิตภัณฑ์en_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.titleการรับรู้คุณค่าตราสินค้าของผู้บริโภคผ่านอัตลักษณ์ตราสินค้าบนถุงช็อปปิ้ง = Consumer perception towards brand value through brand identity on shopping bags / เบญจวรรณ ทองสิงห์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20354bt_tpg.pdf179.15 kBAdobe PDFView/Open
mba20354bt_abs.pdf186.32 kBAdobe PDFView/Open
mba20354bt_con.pdf189.65 kBAdobe PDFView/Open
mba20354bt_ch1.pdf205.59 kBAdobe PDFView/Open
mba20354bt_ch2.pdf303.53 kBAdobe PDFView/Open
mba20354bt_ch3.pdf261.2 kBAdobe PDFView/Open
mba20354bt_ch4.pdf533.25 kBAdobe PDFView/Open
mba20354bt_ch5.pdf369.39 kBAdobe PDFView/Open
mba20354bt_bib.pdf298.97 kBAdobe PDFView/Open
mba20354bt_app.pdf330.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.