Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10114
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | เบญจวรรณ ทองสิงห์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:44:00Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:44:00Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.827 บ532ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1508163 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10114 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | ชื่อตราผลิตภัณฑ์ | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | การรับรู้คุณค่าตราสินค้าของผู้บริโภคผ่านอัตลักษณ์ตราสินค้าบนถุงช็อปปิ้ง = Consumer perception towards brand value through brand identity on shopping bags / เบญจวรรณ ทองสิงห์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba20354bt_tpg.pdf | 179.15 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20354bt_abs.pdf | 186.32 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20354bt_con.pdf | 189.65 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20354bt_ch1.pdf | 205.59 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20354bt_ch2.pdf | 303.53 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20354bt_ch3.pdf | 261.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20354bt_ch4.pdf | 533.25 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20354bt_ch5.pdf | 369.39 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20354bt_bib.pdf | 298.97 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20354bt_app.pdf | 330.44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.