Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10111
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อเจ้าของรถยนต์ในการเลือกอู่ซ่อมช่วงล่างรถยนต์ในอำเภอเมือง สมุทรสาคร = Service marketing mix factor affecting automobile owner towards selecting car suspension repair shops in Mueang Samut Sakhon District / ปุณยากร เพราะดีงาม
Authors: ปุณยากร เพราะดีงาม
Authors: ปุณยากร เพราะดีงาม
Keywords: การจัดการตลาด -- สมุทรสาคร;อู่ซ่อมรถยนต์ -- สมุทรสาคร;พฤติกรรมผู้บริโภค -- สมุทรสาคร
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว 658.8 ป446ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1508156
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10111
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20454pp_tpg.pdf208.23 kBAdobe PDFView/Open
mba20454pp_abs.pdf167.78 kBAdobe PDFView/Open
mba20454pp_con.pdf188.12 kBAdobe PDFView/Open
mba20454pp_ch1.pdf176.93 kBAdobe PDFView/Open
mba20454pp_ch2.pdf188.11 kBAdobe PDFView/Open
mba20454pp_ch3.pdf186.48 kBAdobe PDFView/Open
mba20454pp_ch4.pdf390.51 kBAdobe PDFView/Open
mba20454pp_ch5.pdf274.47 kBAdobe PDFView/Open
mba20454pp_bib.pdf167.71 kBAdobe PDFView/Open
mba20454pp_app.pdf189.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.