Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10111
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorปุณยากร เพราะดีงามen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:43:59Z-
dc.date.available2014-09-17T08:43:59Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ป446ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1508156en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10111-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectการจัดการตลาด -- สมุทรสาครen_US
dc.subjectอู่ซ่อมรถยนต์ -- สมุทรสาครen_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- สมุทรสาครen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อเจ้าของรถยนต์ในการเลือกอู่ซ่อมช่วงล่างรถยนต์ในอำเภอเมือง สมุทรสาคร = Service marketing mix factor affecting automobile owner towards selecting car suspension repair shops in Mueang Samut Sakhon District / ปุณยากร เพราะดีงามen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20454pp_tpg.pdf208.23 kBAdobe PDFView/Open
mba20454pp_abs.pdf167.78 kBAdobe PDFView/Open
mba20454pp_con.pdf188.12 kBAdobe PDFView/Open
mba20454pp_ch1.pdf176.93 kBAdobe PDFView/Open
mba20454pp_ch2.pdf188.11 kBAdobe PDFView/Open
mba20454pp_ch3.pdf186.48 kBAdobe PDFView/Open
mba20454pp_ch4.pdf390.51 kBAdobe PDFView/Open
mba20454pp_ch5.pdf274.47 kBAdobe PDFView/Open
mba20454pp_bib.pdf167.71 kBAdobe PDFView/Open
mba20454pp_app.pdf189.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.