Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10111
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ปุณยากร เพราะดีงาม | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:43:59Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:43:59Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.8 ป446ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1508156 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10111 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | การจัดการตลาด -- สมุทรสาคร | en_US |
dc.subject | อู่ซ่อมรถยนต์ -- สมุทรสาคร | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค -- สมุทรสาคร | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อเจ้าของรถยนต์ในการเลือกอู่ซ่อมช่วงล่างรถยนต์ในอำเภอเมือง สมุทรสาคร = Service marketing mix factor affecting automobile owner towards selecting car suspension repair shops in Mueang Samut Sakhon District / ปุณยากร เพราะดีงาม | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba20454pp_tpg.pdf | 208.23 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20454pp_abs.pdf | 167.78 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20454pp_con.pdf | 188.12 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20454pp_ch1.pdf | 176.93 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20454pp_ch2.pdf | 188.11 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20454pp_ch3.pdf | 186.48 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20454pp_ch4.pdf | 390.51 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20454pp_ch5.pdf | 274.47 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20454pp_bib.pdf | 167.71 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20454pp_app.pdf | 189.78 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.