Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10079
Title: ความพึงพอใจของลูกค้าต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการของบริษัท เวียงพิงค์เน็ทเวอร์คแอนด์เซอร์วิส จำกัด = Customer satisfaction towards services marketing mix factors of Viengping Network & Service Company Limited / จินดาหรา ศรีจันทร์ดร
Authors: จินดาหรา ศรีจันทร์ดร
Authors: จินดาหรา ศรีจันทร์ดร
Keywords: บริษัท เวียงพิงค์เน็ทเวอร์คแอนด์เซอร์วิส จำกัด;การตลาด;ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8342 จ354ค
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1508059
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10079
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20954js_tpg.pdf522.3 kBAdobe PDFView/Open
mba20954js_abs.pdf457.03 kBAdobe PDFView/Open
mba20954js_con.pdf460.72 kBAdobe PDFView/Open
mba20954js_ch1.pdf467.97 kBAdobe PDFView/Open
mba20954js_ch2.pdf506.65 kBAdobe PDFView/Open
mba20954js_ch3.pdf466.59 kBAdobe PDFView/Open
mba20954js_ch4.pdf710.57 kBAdobe PDFView/Open
mba20954js_ch5.pdf611.03 kBAdobe PDFView/Open
mba20954js_bib.pdf461.05 kBAdobe PDFView/Open
mba20954js_app.pdf524.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.