Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10044
Title: | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ในการซื้อกาแฟสำเร็จรูปทรีอินวัน = Marketing mix Factirs affecting consumers in Mueang Chiang Mai District towards purchasing three-in-one instant coffee / จรรยา ศฤงคารวัฒนา |
Authors: | จรรยา ศฤงคารวัฒนา |
Authors: | จรรยา ศฤงคารวัฒนา |
Keywords: | การตลาด;กาแฟ -- การจัดซื้อ;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง |
Issue Date: | 2554 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 |
Gov't Doc #: | ว/ภน 658.8 จ177ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1504552 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10044 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba20954jst_tpg.pdf | 1.25 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954jst_abs.pdf | 1.23 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954jst_con.pdf | 1.81 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954jst_ch1.pdf | 955.08 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954jst_ch2.pdf | 1.57 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954jst_ch3.pdf | 1.27 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954jst_ch4.pdf | 15.39 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954jst_ch5.pdf | 5.76 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954jst_bib.pdf | 648.61 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954jst_app.pdf | 2.15 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.