Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10044
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | จรรยา ศฤงคารวัฒนา | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:43:28Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:43:28Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 จ177ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1504552 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10044 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | กาแฟ -- การจัดซื้อ | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ในการซื้อกาแฟสำเร็จรูปทรีอินวัน = Marketing mix Factirs affecting consumers in Mueang Chiang Mai District towards purchasing three-in-one instant coffee / จรรยา ศฤงคารวัฒนา | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba20954jst_tpg.pdf | 1.25 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954jst_abs.pdf | 1.23 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954jst_con.pdf | 1.81 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954jst_ch1.pdf | 955.08 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954jst_ch2.pdf | 1.57 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954jst_ch3.pdf | 1.27 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954jst_ch4.pdf | 15.39 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954jst_ch5.pdf | 5.76 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954jst_bib.pdf | 648.61 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954jst_app.pdf | 2.15 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.