Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Health Sciences
Humanities and Social Sciences
Sciences and Technology
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 91-100 of 175 (Search time: 0.023 seconds).
previous
1
...
7
8
9
10
11
12
13
...
18
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อน้ำปลาแท้ของผู้บริโภคในจังหวัดสมุทรสาคร = Marketing mix factors affecting consumers buying decision of genuine fish sauce in Samut Sakhon Province / มติ รัตนเสรีวงษ์
มติ รัตนเสรีวงษ์
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกร้านวัสดุก่อสร้างของลูกค้าในอำเภอบางสะพาน จังหวัดประจวบคีรีขันธ์ = Marketing mix factors affecting customer selection of construction material shops in Bang Saphan District, Prachuap Khiri Khan Province / สิทธา เจียมพานทอง
สิทธา เจียมพานทอง
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกผู้ให้บริการบำรุงรักษาหม้อแปลงไฟฟ้าของลูกค้าในจังหวัดสมุทรสาคร = Services marketing mix factors affecting customer selection of transformer maintenance service providers in Samut Sakhon Province / ชัยเนตร เนียมสอน
ชัยเนตร เนียมสอน
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์แหนมของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting customers buying decision for Nham in Mueang Chiang Mai District / ปรัทรวัณ นิรัติศยวานิช
ปรัทรวัณ นิรัติศยวานิช
2554
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดบริการสถานีบริการน้ำมันเอกชัยเพิ่มทรัพย์ปิโตรเลียม = Customer satisfaction towards services marketing mix of Akachaipurmsub Petroleum Gas Station / รุจิราพร เตชะเทพ
รุจิราพร เตชะเทพ
2551
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจของผู้ใช้บริการคาร์แคร์ที่ตั้งอยู่ในอำเภอเมือง เชียงใหม่ = The marketing mix factors affecting customer decision towards selecting car care services in Mueang Chiang Mai district / สิริจิตวัฒนา ทากุ
สิริจิตวัฒนา ทากุ
2551
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเคมีภัณฑ์ทำความสะอาดและฆ่าเชื้อสำหรับโรงงานแปรรูปอาหาร = Marketing mix factors affecting food processing factories purchasing decision towards cleaning and sanitizing chemicals / วิชิต เหมพรรณไพเราะ
วิชิต เหมพรรณไพเราะ
2550
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลในการซื้อเครื่องประดับเงินชาวเขาของลูกค้าของกลุ่มบริษัทเชียงใหม่ ดีไซน์ จำกัด = Marketing mix factors influencing buying decision of Chiang Mai design company group customers towards purchasing hill tribe silver / สิรินทิพย์ ลีลามานิตย์
สิรินทิพย์ ลีลามานิตย์
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการซื้ออาหารสุนัขสำเร็จรูปในจังหวัดลำพูน = Marketing mix factors affecting on purchasong og processed dog foods in Lamphun provincce / ฐายินี เอี๊ยบทอง;"Marketing mix factors affecting on purchasong og processed dog foods in Lamphun provincce"
ฐายินี เอี๊ยบทอง
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้ใช้รถยนต์ในจังหวัดเชียงใหม่ในการตัดสินใจซื้อประกันภัยภาคสมัครใจ = Services marketing mix factors affecting car owners in Chiang Mai province towards purchasing voluntary car insurance / กาญจน์วิตรี งามพริ้ง;"Services marketing mix factors affecting car owners in Chiang Mai province towards purchasing voluntary car insurance"
กาญจน์วิตรี งามพริ้ง
Discover
Author
1
กฤตตา โพธิ์ประสิทธิ์ศาสต์
1
กฤตพน ไชยอินทร์
1
กฤติยา แย้มเอี่ยม
1
กษิมาภรณ์ ธนะสมบัติ
1
กันณิกาณ์ ธนะวัฒน์
1
กาญจน์วิตรี งามพริ้ง
1
กิตติสุข ดำรงศรี
1
ขนิษฐา วัฒนโรจนกิจ
1
คเชน เจียกขจร
1
ฆราวัฒน์ สืบไกรสร
.
next >
Subject
16
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
9
ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่
9
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
9
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
8
ความพอใจของผู้ใช้บริการ
7
สินเชื่อ
6
ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่
6
ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
6
ผู้บริโภค -- สมุทรสาคร
4
ความพอใจของผู้รับบริการ
.
next >
Date issued
3
2558
7
2557
2
2556
22
2555
45
2554
2
2553
1
2552
38
2551
55
2550