Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9868
Title: ความพึงพอใจของลูกค้าธุรกิจต่อส่วนประสมการตลาดของบริษัท พิบูลย์คอนกรีต จำกัด = Corporate - customer satisfaction towards marketing mix factors of Piboon Concrete Company Limited / นุสรา อุดล
Authors: นุสรา อุดล
Authors: นุสรา อุดล
Keywords: บริษัท พิบูลย์คอนกรีต;การตลาด;ลูกค้า
Issue Date: 2553
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553
Gov't Doc #: ว 658.8 น487ค
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1491552
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9868
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba1053nu_tpg.pdf513.72 kBAdobe PDFView/Open
mba1053nu_abs.pdf461.18 kBAdobe PDFView/Open
mba1053nu_con.pdf452.74 kBAdobe PDFView/Open
mba1053nu_ch1.pdf453.73 kBAdobe PDFView/Open
mba1053nu_ch2.pdf488.52 kBAdobe PDFView/Open
mba1053nu_ch3.pdf457.22 kBAdobe PDFView/Open
mba1053nu_ch4.pdf846.52 kBAdobe PDFView/Open
mba1053nu_ch5.pdf593.67 kBAdobe PDFView/Open
mba1053nu_bib.pdf445.63 kBAdobe PDFView/Open
mba1053nu_app.pdf635 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.