Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9684
Title: พฤติกรรมการเปิดรับสื่อของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อประกันชีวิตส่วนบุคคล = Media exposure affecting decision of consumers in Mueang Chiang Mai District towards purchasing personal insurance policies / แสนชัย วรวัลย์
Authors: แสนชัย วรวัลย์
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
ประกันชีวิต -- โฆษณา
การส่งเสริมการขาย
Issue Date: 2553
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8342 ส752พ
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1474972
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9684
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0353sv_tpg.pdf467.69 kBAdobe PDFView/Open
mba0353sv_abs.pdf452.24 kBAdobe PDFView/Open
mba0353sv_con.pdf461.37 kBAdobe PDFView/Open
mba0353sv_ch1.pdf462.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0353sv_ch2.pdf502.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0353sv_ch3.pdf459.82 kBAdobe PDFView/Open
mba0353sv_ch4.pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open
mba0353sv_ch5.pdf666.69 kBAdobe PDFView/Open
mba0353sv_bib.pdf448.21 kBAdobe PDFView/Open
mba0353sv_app.pdf488.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.