Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9627
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | เอกพงษ์ ขัติยะ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:05:53Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:05:53Z | - |
dc.date.issued | 2553 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.812 อ516ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1473306 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9627 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่: บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553 | en_US |
dc.subject | บริษัทหลักทรัพย์จัดการกองทุน ยูโอบี (ไทย) จำกัด -- พนักงาน | en_US |
dc.subject | บริการลูกค้า | en_US |
dc.subject | การสร้างความสัมพันธ์กับลูกค้า | en_US |
dc.title | ปัจจัยกำหนดพฤติกรรมการสนองตอบต่อลูกค้าของพนักงานในบริษัทหลักทรัพย์จัดการกองทุน ยูโอบี (ไทย) จำกัด = Factors intime customer-orientation behavior of staffs at UOB Asset Management (Thai) Company Limited / เอกพงษ์ ขัติยะ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0253ek_tpg.pdf | 460.58 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0253ek_abs.pdf | 490.49 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0253ek_con.pdf | 463.89 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0253ek_ch1.pdf | 483.72 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0253ek_ch2.pdf | 573.32 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0253ek_ch3.pdf | 622.16 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0253ek_ch4.pdf | 626.02 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0253ek_ch5.pdf | 673.4 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0253ek_bib.pdf | 499.95 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0253ek_app.pdf | 498.24 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.