Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9612
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorกิจธพงษ์ อินโดen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:05:47Z-
dc.date.available2014-09-17T08:05:47Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ก324ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1469240en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9612-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552en_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.subjectอู่ซ่อมรถยนต์ -- การตลาดen_US
dc.subjectรถยนต์ -- การบำรุงรักษาและซ่อมแซมen_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- พะเยาen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจของผู้บริโภคในการเลือกใช้ศูนย์บริการซ่อมรถยนต์ของลูกค้าในจังหวัดพะเยา = Service marketing factorys affectionf customer decision in selecting automobile service center in Phayao Province / กิจธพงษ์ อินโดen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0952ki_tpg.pdf522.51 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ki_abs.pdf466.99 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ki_con.pdf476.48 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ki_ch1.pdf454.06 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ki_ch2.pdf493.98 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ki_ch3.pdf478.2 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ki_ch4.pdf871.62 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ki_ch5.pdf731.8 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ki_bib.pdf464.2 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ki_app.pdf468.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.