Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9612
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | กิจธพงษ์ อินโด | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:05:47Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:05:47Z | - |
dc.date.issued | 2552 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 ก324ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1469240 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9612 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552 | en_US |
dc.subject | การจัดการตลาด | en_US |
dc.subject | อู่ซ่อมรถยนต์ -- การตลาด | en_US |
dc.subject | รถยนต์ -- การบำรุงรักษาและซ่อมแซม | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค -- พะเยา | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจของผู้บริโภคในการเลือกใช้ศูนย์บริการซ่อมรถยนต์ของลูกค้าในจังหวัดพะเยา = Service marketing factorys affectionf customer decision in selecting automobile service center in Phayao Province / กิจธพงษ์ อินโด | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0952ki_tpg.pdf | 522.51 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ki_abs.pdf | 466.99 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ki_con.pdf | 476.48 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ki_ch1.pdf | 454.06 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ki_ch2.pdf | 493.98 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ki_ch3.pdf | 478.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ki_ch4.pdf | 871.62 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ki_ch5.pdf | 731.8 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ki_bib.pdf | 464.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ki_app.pdf | 468.11 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.