Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9583
Title: การสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อผลิตภัณฑ์นมผงสำหรับเด็กโตของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing communication affecting consumer purchasing decision towards toddler milk powder in Amphoe Mueang Chiang Mai / ประภาพร ไชยชนะชมภู
Authors: ประภาพร ไชยชนะชมภู
Authors: ประภาพร ไชยชนะชมภู
Keywords: การสื่อสารทางการตลาด -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง;ผลิตภัณฑ์นม -- การตลาด;นมผง -- การตลาด;พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
Issue Date: 2552
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ป1711ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1465353
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9583
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark1052pc_tpg.pdf504.61 kBAdobe PDFView/Open
mark1052pc_abs.pdf507.09 kBAdobe PDFView/Open
mark1052pc_con.pdf490.62 kBAdobe PDFView/Open
mark1052pc_ch1.pdf490.1 kBAdobe PDFView/Open
mark1052pc_ch2.pdf527.55 kBAdobe PDFView/Open
mark1052pc_ch3.pdf483.55 kBAdobe PDFView/Open
mark1052pc_ch4.pdf1.08 MBAdobe PDFView/Open
mark1052pc_ch5.pdf599.7 kBAdobe PDFView/Open
mark1052pc_bib.pdf492.11 kBAdobe PDFView/Open
mark1052pc_app.pdf572.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.