Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9583
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ประภาพร ไชยชนะชมภู | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:05:32Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:05:32Z | - |
dc.date.issued | 2552 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 ป1711ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1465353 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9583 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552 | en_US |
dc.subject | การสื่อสารทางการตลาด -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.subject | ผลิตภัณฑ์นม -- การตลาด | en_US |
dc.subject | นมผง -- การตลาด | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | การสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อผลิตภัณฑ์นมผงสำหรับเด็กโตของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing communication affecting consumer purchasing decision towards toddler milk powder in Amphoe Mueang Chiang Mai / ประภาพร ไชยชนะชมภู | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mark1052pc_tpg.pdf | 504.61 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark1052pc_abs.pdf | 507.09 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark1052pc_con.pdf | 490.62 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark1052pc_ch1.pdf | 490.1 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark1052pc_ch2.pdf | 527.55 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark1052pc_ch3.pdf | 483.55 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark1052pc_ch4.pdf | 1.08 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark1052pc_ch5.pdf | 599.7 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark1052pc_bib.pdf | 492.11 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark1052pc_app.pdf | 572.61 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.