Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9575
Title: ความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการร้านหนังสือสุริวงศ์บุ๊คเซ็นเตอร์ = Customer satisfaction towards services marketing mix of Suriwong Book Center / วิลาส ปัญญาวงศ์
Authors: วิลาส ปัญญาวงศ์
Authors: วิลาส ปัญญาวงศ์
Keywords: สุริวงศ์บุ๊คเซ็นเตอร์;ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่;ร้านหนังสือ -- การตลาด
Issue Date: 2552
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8342 ว372ค
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1465285
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9575
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0852wp_tpg.pdf570.65 kBAdobe PDFView/Open
mba0852wp_abs.pdf516.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0852wp_con.pdf471.96 kBAdobe PDFView/Open
mba0852wp_ch1.pdf509.28 kBAdobe PDFView/Open
mba0852wp_ch2.pdf533.78 kBAdobe PDFView/Open
mba0852wp_ch3.pdf500.62 kBAdobe PDFView/Open
mba0852wp_ch4.pdf887.95 kBAdobe PDFView/Open
mba0852wp_ch5.pdf700.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0852wp_bib.pdf471.18 kBAdobe PDFView/Open
mba0852wp_app.pdf634.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.