Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9510
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจเลือกร้านวัสดุก่อสร้างในอำเภอเมืองสตูล = Services marketing mix factors affection consumer decision towards selection of construction material stores in Mueang Satun District / ณรงค์ฤทธิ์ จวงวาณิชย์
Authors: ณรงค์ฤทธิ์ จวงวาณิชย์
Keywords: การจัดการตลาด
วัสดุและอุปกรณ์ก่อสร้าง -- การจัดซื้อ
ผู้บริโภค -- สตูล
Issue Date: 2552
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552
Gov't Doc #: ว 658.8 ณ172ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1464167
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9510
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0452nj_tpg.pdf550.46 kBAdobe PDFView/Open
mba0452nj_abs.pdf490.56 kBAdobe PDFView/Open
mba0452nj_con.pdf520.3 kBAdobe PDFView/Open
mba0452nj_ch1.pdf509.69 kBAdobe PDFView/Open
mba0452nj_ch2.pdf513.22 kBAdobe PDFView/Open
mba0452nj_ch3.pdf478.72 kBAdobe PDFView/Open
mba0452nj_ch4.pdf781.67 kBAdobe PDFView/Open
mba0452nj_ch5.pdf575.62 kBAdobe PDFView/Open
mba0452nj_bib.pdf484.46 kBAdobe PDFView/Open
mba0452nj_app.pdf506.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.