Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9510
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorณรงค์ฤทธิ์ จวงวาณิชย์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:04:58Z-
dc.date.available2014-09-17T08:04:58Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ณ172ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1464167en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9510-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552en_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.subjectวัสดุและอุปกรณ์ก่อสร้าง -- การจัดซื้อen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- สตูลen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจเลือกร้านวัสดุก่อสร้างในอำเภอเมืองสตูล = Services marketing mix factors affection consumer decision towards selection of construction material stores in Mueang Satun District / ณรงค์ฤทธิ์ จวงวาณิชย์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0452nj_tpg.pdf550.46 kBAdobe PDFView/Open
mba0452nj_abs.pdf490.56 kBAdobe PDFView/Open
mba0452nj_con.pdf520.3 kBAdobe PDFView/Open
mba0452nj_ch1.pdf509.69 kBAdobe PDFView/Open
mba0452nj_ch2.pdf513.22 kBAdobe PDFView/Open
mba0452nj_ch3.pdf478.72 kBAdobe PDFView/Open
mba0452nj_ch4.pdf781.67 kBAdobe PDFView/Open
mba0452nj_ch5.pdf575.62 kBAdobe PDFView/Open
mba0452nj_bib.pdf484.46 kBAdobe PDFView/Open
mba0452nj_app.pdf506.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.