Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9500
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorชบา แซ่ปิงen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:04:54Z-
dc.date.available2014-09-17T08:04:54Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว 658.8342 ช152ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1463947en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9500-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552en_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภคen_US
dc.titleปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกบริษัทนำเที่ยวไทยของนักท่องเที่ยวชาวไทยในกรุงเทพมหานคร = Factors affecting Thai tourists towards selection of tour operatiors in Bangkok / ชบา แซ่ปิงen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0652cs_tpg.pdf546.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0652cs_abs.pdf479.26 kBAdobe PDFView/Open
mba0652cs_con.pdf495.95 kBAdobe PDFView/Open
mba0652cs_ch1.pdf488.88 kBAdobe PDFView/Open
mba0652cs_ch2.pdf560.21 kBAdobe PDFView/Open
mba0652cs_ch3.pdf512.81 kBAdobe PDFView/Open
mba0652cs_ch4.pdf1.01 MBAdobe PDFView/Open
mba0652cs_ch5.pdf620.53 kBAdobe PDFView/Open
mba0652cs_bib.pdf467.64 kBAdobe PDFView/Open
mba0652cs_app.pdf502.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.