Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9432
Title: ส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกโรงเรียนกวดวิชาของนักเรียนระดับมัธยมศึกษาตอนปลาย ในจังหวัดน่าน = Services Marketing Mix Affecting Decision of Secondary School Students Towards Selecting Tutorial Schools in Nan Province / ทรงกลด แสวงผล
Authors: ทรงกลด แสวงผล
Authors: ทรงกลด แสวงผล
Keywords: การจัดการตลาด;โรงเรียน -- น่าน;นักเรียนมัธยมศึกษา -- น่าน
Issue Date: 2552
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ท172ส
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1459555
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9432
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0552ts_tpg.pdf568.03 kBAdobe PDFView/Open
mba0552ts_abs.pdf497.83 kBAdobe PDFView/Open
mba0552ts_con.pdf498.72 kBAdobe PDFView/Open
mba0552ts_ch1.pdf486.06 kBAdobe PDFView/Open
mba0552ts_ch2.pdf530.43 kBAdobe PDFView/Open
mba0552ts_ch3.pdf488.96 kBAdobe PDFView/Open
mba0552ts_ch4.pdf711.65 kBAdobe PDFView/Open
mba0552ts_ch5.pdf588.07 kBAdobe PDFView/Open
mba0552ts_bib.pdf473.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0552ts_app.pdf509.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.