Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9432
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorทรงกลด แสวงผลen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:04:23Z-
dc.date.available2014-09-17T08:04:23Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ท172สen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1459555en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9432-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552en_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.subjectโรงเรียน -- น่านen_US
dc.subjectนักเรียนมัธยมศึกษา -- น่านen_US
dc.titleส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกโรงเรียนกวดวิชาของนักเรียนระดับมัธยมศึกษาตอนปลาย ในจังหวัดน่าน = Services Marketing Mix Affecting Decision of Secondary School Students Towards Selecting Tutorial Schools in Nan Province / ทรงกลด แสวงผลen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0552ts_tpg.pdf568.03 kBAdobe PDFView/Open
mba0552ts_abs.pdf497.83 kBAdobe PDFView/Open
mba0552ts_con.pdf498.72 kBAdobe PDFView/Open
mba0552ts_ch1.pdf486.06 kBAdobe PDFView/Open
mba0552ts_ch2.pdf530.43 kBAdobe PDFView/Open
mba0552ts_ch3.pdf488.96 kBAdobe PDFView/Open
mba0552ts_ch4.pdf711.65 kBAdobe PDFView/Open
mba0552ts_ch5.pdf588.07 kBAdobe PDFView/Open
mba0552ts_bib.pdf473.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0552ts_app.pdf509.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.